/Patronaty_MT_Biznes.html Patronaty MT Biznes

O nas

Patronaty MT Biznes

http://www.mtbiznes.pl/b2304-potega-pozytywnego-przywodztwa.htm
Istniejące od 2001 roku Wydawnictwo MT Biznes jest jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się wydawnictw ekonomiczno-biznesowych w Polsce. Swoim czytelnikom prezentuje najnowsze tendencje w dziedzinie zarządzania, marketingu, ekonomii i psychologii biznesu. Książki MT Biznes kierowane są do menedżerów wszystkich szczebli, środowiska akademickiego oraz osób zainteresowanych tematyką biznesową.

Zapraszamy do lektury książek MT Biznes objętych patronatem PROFES:

 

 

 "Skuteczne nawyki. Jak zwyczajni ludzie osiągają nadzwyczajne rezultaty?" Brendon Burchard

 

Jak się okazuje, u podstaw intrygujących koncepcji czasem leży kilka dobrze sformułowanych pytań. Dlaczego niektóre zespoły odnoszą sukces szybciej niż inne i potrafią utrzymać go przez dłuższy czas? Co sprawia, że jedni, docierając do mety, czują radość, a inni udręczenie? I wreszcie - co stanowi dla ludzi najważniejszą motywację do odnoszenia sukcesów? Odpowiedź Brendona Burcharda jest ukryta w 6 skutecznych nawykach.

"Potęga pozytywnego przywództwa. Dobry szef - lepszy pracownik" Jon Gordon

Jak zbudować zespół, który bedzie odnosił sukcesy? Jak utrzymywać wysokie zaangażowanie pracowników i ich chęć do działania? Jak stworzyć kulturę organizacyjną, opartą na jedności i dążeniu do doskonałości? Odpowiedź na każde z tych pytań kryje się w koncepcji "pozytywnego przywództwa", gotowej do wykorzystania od zaraz.

http://www.mtbiznes.pl/b2266-czasem-wygrywasz-a-czasem-sie-uczysz-dla-nastolatkow.htm

"Czasem wygrywasz, a czasem się uczysz. Dla nastolatków. Jak porażkę zmienić w sukces?" John C. Maxwell

Jak zmierzyć się z niepowodzeniem, by móc na tym dodatkowo skorzystać? Przystępny poradnik dla nastolatków prezentuje angażujące sposoby na rozwijanie 11 umiejętności niezbędnych zwycięzcy, dzięki którym młodzi czytelnicy nauczą się przekuwać porażki w szansę na przyszły sukces.

"Od celu do wyniku. Siła mechanizmów katalitycznych w biznesie" Jim Collins

Jak zmienić śmiałe plany w realne rezultaty? Według Jima Collinsa odpowiedzią są mechanizmy katalityczne - niezbiurokratyzowane, mobilizujące narzędzia dla liderów, stanowiące kluczowe ogniwa pomiędzy naszymi pobudkami a skutecznym działaniem. Książka uzupełnia serię "Harvard Business Review", prezentującą przełomowe koncepcje kształtujące współczesne praktyki menedżerskie.

"Przemiana blękitnego oceanu. Buduj pewność siebie, kreuj nowe możliwości i wzrastaj poza konkurencją" W. Chan Kim & Renee Mauborgne

Kontynuacja bestsellerowej "Strategii błękitnego oceanu". Tym razem W. Chan Kim i Renee Mauborgne weryfikują założenia innowacyjnej koncepcji w praktyce, analizując sukcesy i porażki firm, które zdecydowały się wypłynąć na "błekitny ocean". Praktyczny, inspirujący poradnik, prezentujący 5 kroków do zbudowania wiary w siebie i swoje możliwości.

"Nie licz na szczęście. Opowieść o innowacjach i wyborach klientów" Clayton Christensen, Taddy Hall, David Duncan, Karen Dillon

Światowy specjalista w dziedzinie rozwoju i innowacji - Clayton Christensen, stworzył na podstawie wieloletnich badań teorię, wedle której o sukcesie rynkowym innowacji nie decyduje szczęście, ale wiedza na temat wyzwań Klientów. Jego koncepcja "zadań", stosowana m.in. przez Uber czy Airbnb, pozwala na stworzenie produktów, które nie tylko zainteresują odbiorców, ale i sprawią, że będą oni skłonni zapłacić wyższą cenę. 

"Strategia błękitnego oceanu. Początek" W. Chan Kim & Renee Mauborgne

Lektura książki pozwala krok po kroku prześledzić proces tworzenia "błękitnych oceanów", czyli przestrzeni rynkowych umożliwiających swobodne  działanie w warunkach braku konkurencji. "Krzywa wartości", "kanwa strategii", "schemat szcześciu ścieżek", "masowy korytarz cenowy" - poznaj analityczne narzędzia stosowane przy nakreślaniu i realizacji jednej z najbardziej innowacyjnych strategii dla organizacji.

 

"W wyniku szkoleń wypracowaliśmy standardy, dzięki którym, po raz pierwszy, uzyskaliśmy bardzo dobre rezultaty podczas Audytu Kaizen organizowanego w naszej międzynarodowej grupie."

Adam Jankowski
Controller Prokurent Zehnder Group Bolesławiec

"Projekt cechował się dobrym rozeznaniem firmy PROFES® i trenerów w specyfice pracy naszych handlowców. (...) poznane techniki są do zastosowania przez Pracowników "od razu"."

Henryk Pohl
National Sales Manager IREKS PROKOPOWICZ Sp. z o.o.

"Działania szkoleniowo-doradcze PROFES przyczyniły się do wzrostu kompetencji pracowników Dr. Max i usystematyzowania procesu opieki nad Pacjentem dzięki wdrożeniu Dobrych Praktyk."

Ilona Kidawa-Wysocka
Dyrektor Personalny Dr. Max