/Rozwoj_sieci_franczyzowych.html Rozwój sieci franczyzowych

Sprzedaż

Rozwój sieci franczyzowych

Sprzedawca i Klient. Standard i zmiana

Opracowanie i wdrażanie innowacyjnych modeli sprzedaży, które odpowiedzą na oczekiwanie Klientów sieci i sieci franczyzowych.

Czy Państwa firma wdrożyła standardy obsługi Klienta?
Czy Klient docenia Wasz wysiłek? Czy chce za ten wysiłek zapłacić?

Innowacyjne podejście do modelu obsługi Klienta

Tradycyjny model skupia się na realizacji sekwencji kroków procesu, innowacyjny zaś na uzyskiwaniu określonych efektów po stronie Klienta. Efekty te mają budować jego satysfakcję prowadzącą do zwiększenia gotowości do dokonania zakupu. Sposób uzyskania tych efektów może być różny. Wskazówką są dobre praktyki.

Przy tworzeniu standardów opracowujemy spójny system zarządzania zmianą, obejmujący: wypracowanie standardów, dostarczenie narzędzi wdrożenia i utrzymania standardów (wskaźniki i narzędzia oceny i odpowiedzialności poszczególnych stanowisk w organizacji). Dzięki temu skupiamy się nie tylko na procesie wdrożenia, ale przede wszystkim na osiągnięciu efektów wdrożonej zmiany. Tworzyliśmy i wdrożyliśmy innowacyjny model obsługi Klienta dla sieci sprzedaży detalicznych, samochodowych sieci dealerskich, sieci serwisów, branży budowlanej, branży energetycznej i innych.

Kluczowe korzyści ze współpracy z nami w zakresie wdrażania nowego modelu sprzedaży i obsługi Klienta:

  • poprawa satysfakcji Klientów poprzez dopasowanie sposobu pracy z Klientami do ich oczekiwań
  • zwiększenie lojalności Klienta, a w konsekwencji wzrost sprzedaży
  • uwolnienie potencjału Handlowców
  • poprawa wizerunku firmy, wzrost wartości marki
  • skorzystanie z ponad 20-letniego doświadczenia PROFES we wdrażaniu standardów sprzedaży i obsługi a czasach dynamicznej zmiany preferencji klienckich

Folder do pobrania


Szkolenia w ramach projektu pozwoliły podnieść poziom umiejętności m.in. z zakresu: sprzedaży, obsługi klienta i negocjacji. (...) Zrealizowany przez PROFES projekt cechuje szereg wymiernych korzyści, w tym opracowanie dla projektu Standardów Sprzedaży i Obsługi Klienta dla całej sieci dealerskiej Suzuki w formie manuali jest przez nas wykorzystywane przy wdrażaniu nowo rekrutowanych pracowników oraz w prowadzonych wewnętrznie szkoleniach dla sieci dealerskiej.
Jerzy Lewczuk, Koordynator ds. Szkoleń, Suzuki Motor Poland Sp. z o.o.

Zapytaj o ofertę

* - pola wymagane

Proszę wypełnić wymagane pola.
Formularz został wysłany, dziękujemy.

"Działania szkoleniowo-doradcze PROFES przyczyniły się do wzrostu kompetencji pracowników Dr. Max i usystematyzowania procesu opieki nad Pacjentem dzięki wdrożeniu Dobrych Praktyk."

Ilona Kidawa-Wysocka
Dyrektor Personalny Dr. Max

"Projekt cechował się dobrym rozeznaniem firmy PROFES® i trenerów w specyfice pracy naszych handlowców. (...) poznane techniki są do zastosowania przez Pracowników "od razu"."

Henryk Pohl
National Sales Manager IREKS PROKOPOWICZ Sp. z o.o.

"W wyniku szkoleń wypracowaliśmy standardy, dzięki którym, po raz pierwszy, uzyskaliśmy bardzo dobre rezultaty podczas Audytu Kaizen organizowanego w naszej międzynarodowej grupie."

Adam Jankowski
Controller Prokurent Zehnder Group Bolesławiec